• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

iPHONE 6S MTS i VIP PROBLEM

Paja4

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
08.07.2019.
Poruka
1.190
Rezultat reagovanja
428
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD RYZEN 5 2600 6-Core 3.4 GHz
Motherboard:
Gigabyte B450 AORUS ELITE
RAM:
2X KINGSTON HyperX Fury Black 8GB DDR4 3200MHz CL16 - HX432C16FB3/8 8GB, DDR4, 3200Mhz, CL16
HDD:
TOSHIBA 1TB 3.5", SATA III, 64MB, 7200rpm, P300 serija - HDWD110UZSVA Interni, 3.5", SATA III, 1TB H
Case:
NZXT H500 BLACK-RED
PSU:
THERMALTAKE TOUGHPOWER 750W 80+ Gold
Mice & keyboard:
Redragon Gerberus i Redragon Karura
OS & Browser:
Windows 10
Pozdrav svima, da krenem od pocetka sa mojim problemom:
-2018. u februaru sam kupio iphone 6s space gray 32gb, polovan, navodno je bio sim free ali spletom okolnosti bio je zakljucan na mts (tacnije jos je) ja sam imao mts karticu pa nisam ni posumnjao da je zakljucan odnosno nije sim free
-septembar 2019. u vipu je bila neka akcija, cela porodica je u vipa i dojadilo mi je da uplacujem kredit pa sam odlucio da prebacim broj u vip i potpisem ugovor
-oktobar 2019. zovu me u vip da uzmem karticu, uzeo sam, stavio u telefon, ali prc, skontam da je telefon zakljucan, trazim od njih da odmah raskinem ugovor ali kazu da cu morati da isplatim sve rate da bih raskinuo ugovor, sto mi se nikako ne isplati, zovem coveka od kog sam kupio telefon i on krene da spletkari i da me zavlaci kao obicni prodavaci
-decembar 2019. saznao sam za r sim kupio ga i odlicno je radilo sve do juce kad sam vratio telefon na fabricka podesavanja jer mi nije radio instagram (duga prica) i sad ponovo ne mogu da koristim telefon, otisao sam u servis gde sam kupio r sim i decko koji radi tamo mi kaze da nema dostupnih kodova i da inzinjeri rade na tamo i da ce me pozvati kad bude bilo dostupno, ali cu morati opet da platim, a to sad moze biti i za 10 dana i za 10 meseci
Konkretna pitanja:
1. Da li mogu da raskinem ugovor u vip-u posto je do oktobra ove godine, a da im ne platim nista, jer sam cuo nesto o tom zakonu
2. Da li postoji nacin da dekodiram telefon, a da ne platim 150€, jer mi se to nikako ne isplati
3. Koliko bih mogao da dobijem za njega kad bih prodavao, ima sve od opreme ali je baterija 76%, i da li mi se isplati da je menjam pa da prodam ili sto mi je najvaznije ako raskinem ugovor sa vipom a da ne moram da im nadoknadjujem i ostavim telefon koliko otp kosta da se zameni baterija, jer mi se ne daju pare za novi telefon jer mi ne treba nista bolje od ovog
 

zemun

PCAXE Member
Učlanjen(a)
07.02.2012.
Poruka
373
Rezultat reagovanja
246
Moja konfiguracija
Ako je istekla dvogodisnja ugovorna obaveza u MTS moze da se podnese zahtev da se otkljuca.
Ugovornu obavezu mozes uvek da raskines, placas samo benefite ako si imao neke ako nisi mozes odmah da raskines, banda operatera pokusava na sve nacine da obmanjuje korisnike kako bi ih zadrzao, obrati se organizaciji Efektiva kako VIP operater pokusava da te obmane.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 

Paja4

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
08.07.2019.
Poruka
1.190
Rezultat reagovanja
428
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD RYZEN 5 2600 6-Core 3.4 GHz
Motherboard:
Gigabyte B450 AORUS ELITE
RAM:
2X KINGSTON HyperX Fury Black 8GB DDR4 3200MHz CL16 - HX432C16FB3/8 8GB, DDR4, 3200Mhz, CL16
HDD:
TOSHIBA 1TB 3.5", SATA III, 64MB, 7200rpm, P300 serija - HDWD110UZSVA Interni, 3.5", SATA III, 1TB H
Case:
NZXT H500 BLACK-RED
PSU:
THERMALTAKE TOUGHPOWER 750W 80+ Gold
Mice & keyboard:
Redragon Gerberus i Redragon Karura
OS & Browser:
Windows 10
Kupio sam polovan telefon... A za vip sigurno cu ih zvati
 

zemun

PCAXE Member
Učlanjen(a)
07.02.2012.
Poruka
373
Rezultat reagovanja
246
Moja konfiguracija
Nema veze sto je polovan ako se zna vlasnik ugovora, lepo se zamoli vlasnik ugovora da napise mail MTS-u, to mu je 5 minuta posla, ni toliko. Ako si dobio onaj papir uz telefon iz MTSa kao garancija, tu imas ime vlasnika i broj, nazoves, posaljes poruku, kazes lepo ja sam kupio vas telefon da li mozete da posaljete MTS-u mail da se otkljuca, pod uslovom da je istekao ugovor i resen problem.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Vrh