Pozdrav sekirashi.
Otkada imam Freesync monitor, vise ne koristim V-Sync za video igre. Sve sto je potrebno, je da u Radeon softveru namestim u "Chill" sekciji, gornji i donji limit fps-ova, kako bih ostao u range-u refresh rate monitora za Freesync, kako bi isti radio. I to radi sasvim korektno. Medjutim, primetio sam da u pojedinim igrama, dok loduje, fps-ovi se vrte i po par hiljada. Ok, nije graficka karta dobila neke super moci nego joj nije zahtevno da vrti tu jednu te istu sliku u toliko frejmova. Ali ono sto mi je cudno, jeste, zasto "Chill" radi dok sam u igri, odnosno limitira fps-ove, a dok screen igre loduje, to ne radi, nego graficka pravi fps-ove, koliko moze?
Dok se igra ucitava, i dok se prikazuju na hiljade fps-ova, cuje se takozvani, "Coil Whine", i traje, sve dok se fps-ovi ne snize, odnosno dok igra ne pocne, gde se fps-ovi smanje, na ono podeseno u "Chill' opciji.
Da li takvo ponasanje moze da "naudi" grafickoj karti?
Nisam se do sada susreo sa tim problemom. Jeste da je fps-ova u dosadasnjim igrama na loading-u bilo malo vise od postavljenog limita, ali nikada 3000fps...
Izgleda da neke igre, same imaju limitere ( kodirano) do kog mogu da idu fps-ovi, dok druge ne. Samo mi je cudno da "Chill" ne radi u screen loading-u igre...
Sad tu postoje druga resenja za limitiranje fps-ova. Neke igre same imaju limitere u podesavanjima, dok druge ne, pa je potrebno to uraditi preko nekog programa kao sto je rtss, i drugi...
Da li je problem do drajvera, i opet pitam, moze li graficka "izgoreti", pod pomenutim uslovima?
Ne kapiram, da graficka nema nikakav coil whine u igri pod max opterecenjem, a ima na screen loading-u igre? Ne kapiram, koja je razlika izmedju 30 i 3000 fps, kad je graficka opterecena u oba slucaja, a ponasa se drugacije? Ona renduje 3000fps, zato sto joj je to limit, isto kao i 30fps... Da moze, rendovala bi i 10000fps, ako igra nije ogranicena.
Otkada imam Freesync monitor, vise ne koristim V-Sync za video igre. Sve sto je potrebno, je da u Radeon softveru namestim u "Chill" sekciji, gornji i donji limit fps-ova, kako bih ostao u range-u refresh rate monitora za Freesync, kako bi isti radio. I to radi sasvim korektno. Medjutim, primetio sam da u pojedinim igrama, dok loduje, fps-ovi se vrte i po par hiljada. Ok, nije graficka karta dobila neke super moci nego joj nije zahtevno da vrti tu jednu te istu sliku u toliko frejmova. Ali ono sto mi je cudno, jeste, zasto "Chill" radi dok sam u igri, odnosno limitira fps-ove, a dok screen igre loduje, to ne radi, nego graficka pravi fps-ove, koliko moze?
Dok se igra ucitava, i dok se prikazuju na hiljade fps-ova, cuje se takozvani, "Coil Whine", i traje, sve dok se fps-ovi ne snize, odnosno dok igra ne pocne, gde se fps-ovi smanje, na ono podeseno u "Chill' opciji.
Da li takvo ponasanje moze da "naudi" grafickoj karti?
Nisam se do sada susreo sa tim problemom. Jeste da je fps-ova u dosadasnjim igrama na loading-u bilo malo vise od postavljenog limita, ali nikada 3000fps...
Izgleda da neke igre, same imaju limitere ( kodirano) do kog mogu da idu fps-ovi, dok druge ne. Samo mi je cudno da "Chill" ne radi u screen loading-u igre...
Sad tu postoje druga resenja za limitiranje fps-ova. Neke igre same imaju limitere u podesavanjima, dok druge ne, pa je potrebno to uraditi preko nekog programa kao sto je rtss, i drugi...
Da li je problem do drajvera, i opet pitam, moze li graficka "izgoreti", pod pomenutim uslovima?
Ne kapiram, da graficka nema nikakav coil whine u igri pod max opterecenjem, a ima na screen loading-u igre? Ne kapiram, koja je razlika izmedju 30 i 3000 fps, kad je graficka opterecena u oba slucaja, a ponasa se drugacije? Ona renduje 3000fps, zato sto joj je to limit, isto kao i 30fps... Da moze, rendovala bi i 10000fps, ako igra nije ogranicena.