activated1
Moderator
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 4.583
- Rezultat reagovanja
- 10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
- Urednik
- #26
Znam to, al vec sam usporio, ali dokle god ne pustim kochnicu auto ide pravo.pa ako kocis nema sanse da skrenes gde si video da se koci i skrece u isto vreme. probaj to sa pravim kolima (naravno pri velikoj brzini)
Koristim Logi DFP i samo sam primenio stil voznje kojii sam koristio u rFactor-u. Tamo sam imao dobra vremena, a ovde shipak. Probao sam chak i da ukljuchim onu idealnu putanju i opet je to sve daleko od dobrog. Kaskam u proseku sekund iza Di Grassi-a u kvalifikacijama. Dok u trci i ako se probijem, sve izgubim posle pit stopa.Auto ti malo prklizava kada naglo kočiš i zato pod inercijom nastavlja da ide pravo. Ovo bi mogao da izbegneš sa analognim kontrolama, ali poenta je da brzinu prilagodiš pre krivine, a da u krivini doziraš gas.