ZOMBI
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 14.12.2013.
- Poruka
- 2.110
- Rezultat reagovanja
- 4
Moja konfiguracija
OpenGL iz raja izasaoI garant opet vestacko nabijanje zahtevnosti,
a napredak malo lepsa neka tamo senka ili neki nebitni dim...
Sumnjam. Mantle ih je poterao malo da razmisljaju, zato su i zurili da izbace vest . Ne bi smeli da povecavaju zahtevnost sistema drasticno a pritom da drasticno ne povecaju performanse i poboljsanje prikaza.I garant opet vestacko nabijanje zahtevnosti,
a napredak malo lepsa neka tamo senka ili neki nebitni dim...
Još jedna dobra stvar: Mantle će (sigurno) raditi na Win 7 / 8.x /9 ... što znači da M$ više nema inicijativu da veže novu verziju DX-a sa novom verzijom Windowsa.Sumnjam. Mantle ih je poterao malo da razmisljaju, zato su i zurili da izbace vest . Ne bi smeli da povecavaju zahtevnost sistema drasticno a pritom da drasticno ne povecaju performanse i poboljsanje prikaza.
Ne znam da li si nekada probao da radis malo OGL. Definitivno postoje jednostavniji nacini da se napravi 3D endzin.Još kad bi dev-ovi koristili OpenGL više
Neće. Neće biti čak ni 11.2.Naravno, zato ce Maxwell da bude DX 12.0 kompatibilan o'ma
Idi na AnandTech i nađi za GTX 750Ti test pa pročitaj.A ako oni napisu da jeste, ae dokazi da nije
Sent from my LT30p
Anti-humor on/Sarkazam off /
Sent from my LT30p
Endzin kao endzin ako je crossplatform radice na svim sistemima za koje je kompajliran, ali ajde razmisli, zbog cega bi neko radio takav endzin, koji je realno zahtevniji za kodiranje sve zbog trzista od 1-2%. D3D generalno omogucuje lakse kodiranje, nevezano za engine. Opet mozes za razvoj igara da koristis neki od engina koji su multiplatform, npr Unity, koji postoji i za Windows, Mac OSX i Linux iako je pisan dobrim delom u C#.Kako da ti kažem, nisam
Ja ovo gledam iz ugla korisnika OpenGL je cross platform što bi olakšalo portovanje igara na linux, e sad možda OGL nije way to go, ali bilo bi lepo da MS dobije nekog jakog konkurenta na ovom polju.
Haj da i to vidimo GForce+Radeon u istom kompu