vladarko
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 07.01.2018.
- Poruka
- 14.629
- Rezultat reagovanja
- 10.180
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i9-10900 & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
Asus Z490 Tuf Gaming Plus
RAM:
Cusu DH330 2 x 16 GB DDR4 3600 MHz
VGA & cooler:
Palit RTX 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Adata Legend 710 250GB nvme + Western Digital Blue1 TB sata III
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 2 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
XPG Core Reactor 650
Mice & keyboard:
Redragon Impact M908 & Cooler Master SK650 & Redragon Diti K585
Internet:
mts 400/200
OS & Browser:
Windows 10
@blackmore1911 : nekada ni google ne vredi, ako podrška ne uradi svoj pos'o.
Danas sam nameštao neke kvalifikovane sertifikate za epotpis i ebanking i u par situacija ono što je do juče radilo - sada više nije htelo. Pronašao sam uputstva, uradio sve po redu, pažljivo sam ih pročitao. Na kraju, opet moram da zovem tehničku podršku i oni odrade nešto čega nema u uputstvima.
Raiffeisen i halcom su u pitanju.
Danas sam nameštao neke kvalifikovane sertifikate za epotpis i ebanking i u par situacija ono što je do juče radilo - sada više nije htelo. Pronašao sam uputstva, uradio sve po redu, pažljivo sam ih pročitao. Na kraju, opet moram da zovem tehničku podršku i oni odrade nešto čega nema u uputstvima.
Raiffeisen i halcom su u pitanju.
Takve čekam. Jer takvi ljudi nemaju vremena da se bave time. Oni stvarno rado plate da neko drugi to odradi umesto njih. A meni je već dosadilo (jer je uzaludno i nepotrebno) da im pokazujem kako je jednostavno bilo rešiti njihov problem.jednostavno imaju para i radije ce da plate