Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE
DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!
Spawn sistem u ovoj igri je postao veca krsina nego ikad! Mogu slobodno reci da je najgori u istoriji pucacina!!! Vidim kako su ga popravili, bas ***eno divno!!! Svaka druga smrt u team dm mi je zato sto me igra spawnuje nekom ispred nosa ili na sred najotvorenijeg prostora na mapi odakle vreba opasnost iz 10 razlicitih pravaca.
Meni stvarno nije zabavno da me neko pokosi istog momenta cim se spawnujem. Nije mi jasno kako su ovo sebi dozvolili. Ranije je igra imala dosta problema sa svim i svacim, ali ovo je preslo svaku granicu. NEIGRIVO JE!
Ma, igram... Ako se ovo mucenje zadnjih par dana moze nazvati igranjem. Imao sam pauzu od preko mesec dana u BF, a nisam ni nista drugo igrao u tom periodu, pa sam sad strasno razocaran. Igram igru od pocetka sa povremenim duzim pauzama koje su najcesce prouzrokovane stanjem u kom je igra i time da mi internet vec preko pola godine katastrofalno radi... Mislim da sam zbog BF4 izgubio vise zivaca nego zbog bilo koje druge igre ikad.
TDM igram redovno pre svega sto volim taj mod, pa onda jer mi je lakse nabiti odredjen broj kilova da bi otkljucao ono sto mi treba za oruzija, da se uvezbam malo sa tom i tom puskom, ili ako mi nema ekipe pa soliram. Najvise volim Conquest ali mrzim da ga igram sam, postao mi je smor tako i ne drzi mi paznju. Moze mi biti zabavno jedino kad bi igrao kao Recon ali tesko, tu klasu najmanje igram.
TDM u BF3 mi se mogoooo vise svidja valjda zato sto igra radi bolje i nema toliko problema kao u cetvorci. Nije da je savrsena, ali mnogo-mnogo manje problema nego pri launchu ili neigrivoj cetvorci.
Iskreno ja mislim da su ucinili veliki korak nazad smanjivanjem demidza na vecini oruzija. Taj 1 metak moze znaciti mnogo. Ume biti frustrirajuce sa jurisnim puskama/karabinima, i dalje se nisam u potpunosti navikao. Umesto da su samo sredili da igra bolje registruje pogotke oni likovi smanjili demidz kao da igracima ne bi bilo cudno sto sad igra radi bolje. E blago njihovoj logici.
Jos jedna stvar koja mi nenormalno ide na zivce je sto su mnogo smanjili vizualni recoil na oruziju. Pa sunce mu ja ***em ovo kako se sad puske ponasaju lici na CoD vise nego ikad. M416 i AK12 su medju najboljim primerima za to. Ponasanje i animacije oruzija od ranije su izgledali mnogo realisticnije, zahtevali veci skil, davali vecu sadisfakciju igracu prilikom svakog killa... A ne ovo sad imam osecaj kao da je pola pusaka od kartona.
Poslednji BF koji je valjao je bio BC2.
Sa ortacima sam potrosio gotovo 2000h sati na igru i bili smo jedno vreme drugi na ESL-u, jer smo dosta i vezbali i znali sve mape napamet.
BF3 je vec poceo da zeza sa detekcijom pogodaka, ali je nekada radio ok. BF4 je vec katastrofalan po tom pitanju i jednostavno ne mogu shvatiti one koji kazu da je sve ok sa BF3 i BF4, jer to jednostavno nije realno stanje. BF3 TDM je bio odlican, i moglo se fino igrati i bez drustva, sto se za BF4 ne moze nikako reci. Jednostavno BF4 nema nijednu prednost u odnosu na starije BF naslove, dok su mane itekako primecuju.
Probao sam BF4 na par sati u tri navrata i odustao od igre, jer je nece oni nikada napraviti da valja, jer ipak treba uloziti snagu na buduce naslove i DLC-ove
To je sve lično mišljenje, npr meni se taj Bc2 nije svideo ni malo, nema trčanja u stranu, samo pravo, to me je izluđivalo. BF3 mi je baš super legao, bio sam oduševljen kao kad sam igrao prvi BF. Dok četvorku nikako nisam mogao da smislim, prešao sam samo kampanju, i ona je bila ispod proseka, kad sam već dok kampanje, BC2 je najbolja, BF3 mi je dobra takođe.
Mene je nerviralo sto u BC2 nije postojala opcija da se legne.
BC2 i BF3/4 su mehanicki 2 potpuno razlicita tipa igre. Meni se svidjaju oba sistema ali mislim da onaj iz BC2 bolje funkcionise i da je zabavni za igranje.
Ja se samo plasim da ce BC3 kad ga predstave bukvalno biti isto ono sto su 3/4 samo u BC univerzumu a to ne zelim, onda nije Bad Company kakvog ga znamo...
BC2 ima neki smek koji je treao igraca da ga i dalej igra i pored svih mana koje je imao.
Toliko sam igrao igru i uopste mi nije smetalo to sto nema prone-a, to sto ne mozes da trcis u stranu i to sto je potrebno vise metaka za kill. Sve je nekako bilo uskladjeno, dok to za BF3/4 ne mogu da tvrdim.
Kako bre više metaka za kill? Lakše se gine u BC2 nego u BF3, što se meni sviđa. Ja hoću hard-core mod sa dva metka i smrt. Kao što je CoD 4 imao. Lepota.
Tako lepo sto jeste. Demage model u BC2 je takav da treba dosta vise metaka za kill nego u BF3/4. Moze se slobodno reci da je teska arkada iako pucanje vuce ka realizmu. Prosecna puska, karabin, smg, pdw, lmg u BC2 imaju demage od oko 15 sa veoma minimalnim padom demagea po metku cak i na vecim daljinama(obicno sa oko 15-20% pada na 12,5-14%) dok neke puske kao sto su M16 i AEK npr. uopste nemaju pad demagea po metku na vecim daljinama. Izuzetak su snajperi, dmr i pumparice kojima ubojita moc znatno pada na srednjim i vecim daljinama. Dok pistolji imaju veoma slican demage model kao oni u BF3/4.
Imam i ja takav osecaj, ali to je zbog mehanike igre i tog drugacijeg filinga pri pucanju koji ima BC2. Ali kad ubijem 1-2 lika i kad pogledam koliko mi je metaka ostalo jasno se primeti razlika izmedju tih igara.
I koliko sam video u HC na BF4 ubija se lakše nego u BF3 koji je totalni RPG. Što je stvar koja mi najviše ide na nerve, kao da igram Fallout. Mrzim kad nakon što ispališ nekoliko metaka (i pogodiš), taj ima priliku da tebe upuca i ubije.
A kad dobijem kill assist 98 po****im.
Health u hardcoreu u bf3/4 je isti, on iznosi 60% umesto regularnih 100% kako je u normal modu igara. E sad, korisnik preko perka moze povecati svoj health za jos 10% ako odabere defanzivni perk. Takodje i dalje imamo problem sa registrovanjem pogodaka u te 2 igre, narocito bf4, situacija ume biti strasna. Jos ako ti je internet los... I ja bi dosta stvari promenio u hardcoreu sto se tice demage modela da bi bilo jos realisticnije. Jedna od najvaznih stvari koju bi promenio bi bilo ukidanje padobrana za sve osim za pilote aviona. Mnogi me napljuju cim iznesem taj predlog i obicno je argument kako bi to ubilo zaboavu i kako ne bi bilo dobro jer je to jedna od osnova gameplaya sto se kretanja tice. Ja tako ne mislim, ja mislim da bi bilo bas realisticno kad bi igraci pazili kako se krecu, kako i kuda silaze sa stena/planina/zgrada, sa kim ce upasti u helikopter. Mnogi kukaju kako im smeta sto je pogodak u udove iz bilo kog snajpera instant kill. Ma nemoj... a realno je da neko skace sa 15 metara sa padobranom.
Ali oni izgleda misle da jeste...
Deru se ko nenormalni kako je hardcore so hardcore a kad im argumentujes zasto i dalje nije iz milion razloga onda se ljute.
U hardcore se mora dodati da igrac vidi koliko magazina i bombi mu je ostalo jer u stvarnosti vojnik moze da pogleda na svoju opremu i vidi koliko ima cega. To je prevelik propust. Dodavanje te opcije bi znacajno poboljsalo taktiziranje u igri. Ne znam kako im nije palo napamet da to ubace od samog pocetka kad su se igraci na isto to zalili cele 2 godine jer nije bilo ni u BF3.
Ne kapiram te ljude, hoće da uobražavaju da su hard-core, ja igram hard-core. A da im je sve na easy, da se ne muče. Lepo imaju normalni mod, neka sede tamo, pravljen je za njih.
Svaki mod ima svojih prednosti i mana - tako hardcore, tako i obican. Obican mod je omogucavao i napad bez prevelikog taktiziranja sto je moglo da funkcionise na public partijama i time ih je cinio zanimljivijim. Dok je HC mod imao vise kampera, jer su znali da mogu lako iz kamp pozicije ubiti nekoga gotovo bez mogucnoscu da onaj na koga pucaju uzvrati. Realnije, ali i ne toliko zanimljivo za igranje.
HC u BC2 jeste bio ubojit, ali Rush u napad HC modu je bio vrlo slab, jer se lako ginulo i retko ko je napadao - primer Port Valdez 3-ca baza, ili Val Paraiso 4-ta.
Tako je meni u COD4 lepse legao HC mod, ali u BC2 obican jer se najcesce igrao Rush mod jer su mape pravljenje za njega.
Tek sam danas provalio da su AWS nerfovali i da sad ima magazin od 200 metaka. Ne znam koja im je logika da to rade... Vec je bio jedan od najboljih LMG-eva + sad jos duplo vise metaka. Da li je njima uopste logicno da bi u drum magazin koji koristi AWS moglo stati 200 metaka? Izgleda da je to po njihovoj logici moguce. Dakle sad imamo jos jedan LMG koji ima daleko vecu vatrenu moc od prosecne jurisne puske.
Menu je AEK 971 mnogo mocna puska.Fantastican damage I NE moras rafal pucati da bi mu naneo dmg.Uglavnom,BTF4 mi ima bolju hit detekciju nego BTF3.Moje je takvo misljenje.E sad,svako drugacije misli.
Pogotci, komande i jos gomial stvari se bolje detektuju i rade u bf3... To nije stvar ukusa vec realno stanje. Ne verujem da ce ikad biti na istom nivou a kamol bolje da bude posto je bf4 nakon godinu i 2 meseca i dalje samo polovicno funkcionalna igra.
A sta reci za AEK 971... Bila i ostala jedna od najboljih pusaka jos od BC2 pa na ovamo. Sto je veoma bitno onako kako je uradjena da se ponasa u igri je veoma blizu onom kako se ponasa u realnosti.
Ruska vojska je pre neki dan usvojila i AK12 i A545(najnovija verzija AEK-a).
Jedva cekam da vidim nju u nekoj nadolazecoj BF igri. Puska je prava lepotica!
A545 je vrv najbolja jurisna puska danasnjice, a ko zna sta ce jos smisliti na tom sistemu kada udje u masovnu proizvodnju.