blackmore1911
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 07.02.2010.
- Poruka
- 5.025
- Rezultat reagovanja
- 2.402
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
BLAIDD DRWG
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-7700K [DE-LIDDED] @ 4.9GHz w/ EKWB EK-Supremacy Evo Elite Edition
Motherboard:
Asus PRIME Z270-A
RAM:
Kingston HyperX Predator Black 16GB (2x8GB) 3466MHz DDR4 CL16
VGA & cooler:
Inno3D GeForce GTX1080 Twin X2 HerculeZ 8GB GDDR5X
Display:
Alienware AW2518HF [240Hz] × LG 24GM79G [144Hz]
HDD:
Samsung 850 EVO 2.5" 250GB × Western Digital RED 1TB
Sound:
FiiO K5 Pro + beyerdynamic Custom Studio & Sennheiser HD515
Case:
Lian Li PC-O11 Dynamic DW w/ 3 x Corsair LL120 × Phobya G-Changer v.2 280/60mm w/ 2 x Corsair ML140
PSU:
Seasonic FOCUS Plus Series SSR-750FX 750W 80+ Gold
Mice & keyboard:
Razer Deathadder Elite @ SteelSeries QCK Heavy × Razer Huntsman Elite
Internet:
SBB 300/30 Mbps
OS & Browser:
Windows 11 & Opera GX
Other:
iPhone 15 Pro Max 256 GB Midnight Green, EK-XTOP Revo D5 × EK-RES X3 250, Mayhems Ultra Clear Tubing
Ova rasprava me podseća na jednu kojoj sam prisustvovao, gde se lik, koji radi noćnu smenu u trafici, žali što je iPhone X 1000+ evra i ne preza od toga da spominje bliže i dalje članove porodica ljudi zaposlenih u Apple.
Niti Apple može, tj, želi, da cenu formira na osnovu tržišta u Srbiji (lol), niti je taj telefon namenjen nekome ko radi za 300 evra mesečno (ovo sam i tada rekao, dotični gospodin se uvredio, iako nisam imao nikakvu nameru da ga prozivam ili vredjam. Da je malo realniji, ne bi ni potegao tu raspravu, niti bi se uvredio zbog ove moje izjave, doduše, ne bih ni imao potrebe da elaboriram na tu temu da je on nije započeo, kakav začarani krug ustvari ).
Ista priča i za igricu i za njenu cenu od $60. Kad biste samo bili svesni koliko ljudi treba platiti koji su učestvovali u njenom razvoju, marketingu, testiranju i plasiranju na tržište i koliko su ti ljudi uložili vremena, truda a pre svega znanja za ovako nešto, ne biste pričali da je $60 mnogo, ako ste barem malo objektivni. Mogu da se kladim da velika većina jedva čeka piratska izdanja, a da prvi ne bi prihvatili da rade development, marketing ili šta god vezano za ovakav projekat bez adekvatne kompenzacije.
Razmazila nas je zemlja u kojoj živimo, pa smo navikli da sve uzimamo mufte, tj. preko piratskih verzija (to najbolje znaju oni koji su "prinuđeni" da kupuju originalne igre za PS4/XBOX). Mnogi kupuju mašine i ulažu sulude cifre u hardver, a kad treba da se plati nešto što nije "opipljivo", tj. softver, e tad je skupo. Ma nije nego
Oko tuđih prihoda ne želim da raspravljam, niti je kulturno zalaziti u to, ali je isto tako glupo pričati da je $60 mnogo samo zato što neko ne može da priušti.
Naravno da nije svako u platežnoj moći da se isprsi za original igru, ali to takođe nije razlog da se priča o tome kako je neosnovana cena određene igre (osim da, na primer, odvale neku suludu cifru od, ne znam, $200, a da je prosečna cena triple-A naslova ~$60).
Niti Apple može, tj, želi, da cenu formira na osnovu tržišta u Srbiji (lol), niti je taj telefon namenjen nekome ko radi za 300 evra mesečno (ovo sam i tada rekao, dotični gospodin se uvredio, iako nisam imao nikakvu nameru da ga prozivam ili vredjam. Da je malo realniji, ne bi ni potegao tu raspravu, niti bi se uvredio zbog ove moje izjave, doduše, ne bih ni imao potrebe da elaboriram na tu temu da je on nije započeo, kakav začarani krug ustvari ).
Ista priča i za igricu i za njenu cenu od $60. Kad biste samo bili svesni koliko ljudi treba platiti koji su učestvovali u njenom razvoju, marketingu, testiranju i plasiranju na tržište i koliko su ti ljudi uložili vremena, truda a pre svega znanja za ovako nešto, ne biste pričali da je $60 mnogo, ako ste barem malo objektivni. Mogu da se kladim da velika većina jedva čeka piratska izdanja, a da prvi ne bi prihvatili da rade development, marketing ili šta god vezano za ovakav projekat bez adekvatne kompenzacije.
Razmazila nas je zemlja u kojoj živimo, pa smo navikli da sve uzimamo mufte, tj. preko piratskih verzija (to najbolje znaju oni koji su "prinuđeni" da kupuju originalne igre za PS4/XBOX). Mnogi kupuju mašine i ulažu sulude cifre u hardver, a kad treba da se plati nešto što nije "opipljivo", tj. softver, e tad je skupo. Ma nije nego
Oko tuđih prihoda ne želim da raspravljam, niti je kulturno zalaziti u to, ali je isto tako glupo pričati da je $60 mnogo samo zato što neko ne može da priušti.
Naravno da nije svako u platežnoj moći da se isprsi za original igru, ali to takođe nije razlog da se priča o tome kako je neosnovana cena određene igre (osim da, na primer, odvale neku suludu cifru od, ne znam, $200, a da je prosečna cena triple-A naslova ~$60).
Poslednja izmena: