Paki032
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 04.07.2018.
- Poruka
- 308
- Rezultat reagovanja
- 87
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 3 1200 / LC CC 120 RGB
Motherboard:
GIGABYTE B450 S2H
RAM:
2x4gb pratriot viper black 3200mhz
VGA & cooler:
Zotac amp gtx 1060 3gb
Display:
Benq G2255
HDD:
WD Blue 500gb / Transcend alu series 240gb ssd
Case:
MasterBox Q300L
PSU:
Seasonic S12III Bronze 550W
Mice & keyboard:
Yenke ambush
Internet:
Telekom Srbija 100mb/s
OS & Browser:
Windows 10 home
Other:
Xiaomi Redmi Note 5A Prime
u kontaktu sam sa fantom jedno mesec dana, dao sam mu graficku karticu na reklamaciju koju mi on nije prodao vec samo prihvatio da je zameni. E sad kartica je vizuelno nova i ima garanciju pa sam ja ove madjare kontaktirao da vidim dole je stiglo sa procesom reklamacije. Dao sam im serijski kod da provere ali oni su rekli da serijski kod ne pripada njima, poslao sam im i sliku garantnog lista gde su rekli da je falsifikat. Iskreno o poreklu kartice nista ne znam da bih tvrdio. Pritom oni u njohovom servisu su prihvatili tu karticu ja sam posle ispricao sve fanti i on je rekao da se ne brinem i da uzivam ali ipak... Sad sam hteo da pitam vas da li je fanta toliko moćan da i ako nesto ne valja od ovoga moze da sredi novu kartu? Jer ono ceka se minimum 4 nedelje za reklamaciju a ja ne znam na cemu sam. Ako je neko imao iskustvo sa fantom i garancijom nek napise