SlavenK
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 11.04.2012.
- Poruka
- 1.379
- Rezultat reagovanja
- 1.524
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7-13700k/ ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 280
Motherboard:
ASUS PRIME Z-790P
RAM:
Corsair Vengeance RGB DDR5 6000MHZ 2x16gb
VGA & cooler:
MSI GeForce RTX 3070 Ti Suprim X
Display:
DELL Alienware AW2720HFA 240hz / DELL S2721HN
HDD:
KINGSTON A2000 SSD M.2 500GB, WDC WD3200AAJS-00L7A0, Seagate Expansion 1TB, Toshiba P300 2TB
Sound:
Microlab FC330/ Logitech G PRO X Wireless
Case:
Fractal Design Define 7 White
PSU:
Fractal Ion Gold 850W
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech PRO X SUPERLIGHT 2 / Logitech PRO X TKL
Internet:
Supernova 350/20
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64bit, Google Chrome
Other:
PS5; Iphone 13 Pro
Pozdrav,
Ako sam pogresio pod forum, molim Vas da prebacite, nisam upucen jer prvi put pisem nesto vezano za tel.
Devojka je uzela u Telenoru Samsung s6 edge plus pre godinu i 8-9 meseci. Poceo je telefon da baguje u poslednja 3 meseca i to strasno. Nosila u Telenor oni slali u neki njihov servis, ubace nov softver i sve je kao ok. Telefon dodje, ista prica. Tako je ona nosila telefon neka 3-4 puta. Poslednji put ga je odnela pre 15 dana, oni su joj odgovorili u prvih 7 da reklamacija ponovo nije prihvacena, ali telefon nisu vratili.
Zvali su je pre 15 minuta i rekli "s obzirom da Vam reklamacija nije uvazena, novi uredjaj nije odobren, ali eto mi Vam mozemo izaci u susret i zameniti maticnu plocu na koju ce te imati garanciju 2 godine. Ako necete, mi cemo Vam vratiti telefon kakav."
E sad, ugovor u telenoru istice za 2-3 meseca. Ne zna sta da radi. Da li da prihvati zamenu ploce, ali opet ako je sve "u redu" kako tvrde, cemu menjanje ploce?!
Jel imao neko slicno iskustvo?
Hvala na pomoci!
Ako sam pogresio pod forum, molim Vas da prebacite, nisam upucen jer prvi put pisem nesto vezano za tel.
Devojka je uzela u Telenoru Samsung s6 edge plus pre godinu i 8-9 meseci. Poceo je telefon da baguje u poslednja 3 meseca i to strasno. Nosila u Telenor oni slali u neki njihov servis, ubace nov softver i sve je kao ok. Telefon dodje, ista prica. Tako je ona nosila telefon neka 3-4 puta. Poslednji put ga je odnela pre 15 dana, oni su joj odgovorili u prvih 7 da reklamacija ponovo nije prihvacena, ali telefon nisu vratili.
Zvali su je pre 15 minuta i rekli "s obzirom da Vam reklamacija nije uvazena, novi uredjaj nije odobren, ali eto mi Vam mozemo izaci u susret i zameniti maticnu plocu na koju ce te imati garanciju 2 godine. Ako necete, mi cemo Vam vratiti telefon kakav."
E sad, ugovor u telenoru istice za 2-3 meseca. Ne zna sta da radi. Da li da prihvati zamenu ploce, ali opet ako je sve "u redu" kako tvrde, cemu menjanje ploce?!
Jel imao neko slicno iskustvo?
Hvala na pomoci!