Tesla99
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 22.06.2015.
- Poruka
- 727
- Rezultat reagovanja
- 113
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Jovan
CPU & cooler:
AMD Fx 6300,LC-CC-120
Motherboard:
Gigabyte 970a-ds3p
RAM:
2 x Hyperx Fury black 4gb 1866mhz
VGA & cooler:
NVIDIA GeForce 8600 GT
Display:
21.5" Samsung S22B300B LED
HDD:
1TB WD blue, 1TB WD green, 1TB Samsung 960 EVO
Sound:
Hyperx Cloud 2
Case:
Raidmax narwhal 920
PSU:
Thermaltake Smart SE 630W
Optical drives:
LG
Mice & keyboard:
zowie ec2-a + zowie g-sr podloga, marvo k611
Internet:
CABLE 50Mb/s
OS & Browser:
Win 10 & Mozila
Pozz, stigla mi je danas tastatura iz monitora marvo k611 kosta 2070 din + postarina.Tastatura je malo ostecena izgreban je metalni ram u desnom donjem uglu sto bi mogao i da zanemarim ali desni shift se cuje jako duragice od ostalih tastera kao da odzvanja ili da neki metal landara unutra.Zvao sam ove iz monitora i reklu sa da posaljem tastaturu i da cu dobiti novu verovatno sledece nedelje, ali da ja snosim troskove postarine sto bi me izaslo u oba smera oko 700 din sto mi se uopste neisplati.
E sad gledam zakon o zastiti potrosaca i mislim da imam pravo da neplatim tu postarinu kad reklamiram tastaturu koja je stigla sa tim ostecenjem.
Član 74
Prodavac može da zahteva od potrošača naknadu za prethodno ispitivanje sadržine ili cene usluge koje je sprovedeno po zahtevu potrošača, osim ako je potrošač mogao s obzirom na uobičajenu praksu ili slične okolnosti da očekuje da se prethodno ispitivanje ne naplaćuje.
Prodavac ne može da zahteva od potrošača naknadu za rad, potrošni materijal i druge troškove ako je predmet ugovorne obaveze koji je bio u posedu prodavca uništen, oštećen ili izgubljen bez odgovornosti potrošača.
E sad gledam zakon o zastiti potrosaca i mislim da imam pravo da neplatim tu postarinu kad reklamiram tastaturu koja je stigla sa tim ostecenjem.
Član 74
Prodavac može da zahteva od potrošača naknadu za prethodno ispitivanje sadržine ili cene usluge koje je sprovedeno po zahtevu potrošača, osim ako je potrošač mogao s obzirom na uobičajenu praksu ili slične okolnosti da očekuje da se prethodno ispitivanje ne naplaćuje.
Prodavac ne može da zahteva od potrošača naknadu za rad, potrošni materijal i druge troškove ako je predmet ugovorne obaveze koji je bio u posedu prodavca uništen, oštećen ili izgubljen bez odgovornosti potrošača.