• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Macbook - Pomoc oko izbora

maycry

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
25.01.2017.
Poruka
42
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Cao svima,

Po struci sam programer, ali koristim i photoshop takodje.
Potreban mi je jako pouzdan Macbook sa kojim mogu da radim, pre svega mi je bitna brzina, pouzdanost, trajanje baterije.
Budzet sto se samog laptopa tice mi je : 700eura
Verujem da kupovina u radnjama mozda i nije najbolji izbor, s obzirom da sam video na KP po mnogo manjim cenama.
Sad se dovodi u pitanje par sledecih stvari :
1) Da li kupiti novi ili polovan macbook? razmisljao sam se o Macbook Air-u, vidim da ima novih za 800-1200e, a polovnih od 500-700e(koji bi zavrsavali posao).
2) Da li uzeti Macbook Air ili Pro?
3) Zasto uzeti jedan, a zasto drugi?

Unapred zahvalan,
Milos

Gulftown

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
23.01.2011.
Poruka
6.728
Rezultat reagovanja
1.536
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
ASUS ROG G73Jh
CPU & cooler:
R5 5900X EK Water Cooling - i7 990X - R5 3600
Motherboard:
X570 Crosshair VIII Hero WiFI - Asus Rampage III Black Edition - AsRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac
RAM:
G.Skill TridentZ 4000 2x8Gb - Corsair Dominator 6x2Gb - 2x8Gb ADATA
VGA & cooler:
6900XT Waterforce - MSI Lightning 7970 CrossFire - GT 1030
Display:
ROG STRIX XG43VQ
HDD:
Samsung 970 Evo Plus 1TB x2 - Samsung EVO 250GB -Samsung EVO 250GB - 8TB WD Purple, 2TB WD Green
Case:
Lian Li 011 Dynamic - Bench Table - Fractal Node 304
PSU:
Cooler Master V1000 - Cooler Master V1200 - CM 500W
Mice & keyboard:
MX Master 3, HyperX Alloy Elite RGB Cherry MX Blue
OS & Browser:
Windows 10