XaKeP
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 05.10.2014.
- Poruka
- 1.322
- Rezultat reagovanja
- 45
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i7-3770k @4.3GHz & Noctua NH-D14
Motherboard:
ASRock Z68 Pro3 Gen3
RAM:
Kingston HyperX Fury 2x8GB DDR3 @1866MHz
VGA & cooler:
Palit GTX 1050 Ti StormX
Display:
MSI Optix G241V E2
HDD:
Crucial MX500 1TB SSD / WD Blue 1TB HDD
Sound:
Sound Blaster Audigy 2 ZS / Anker Soundcore Q30
Case:
Raidmax Scorpio V
PSU:
Thermaltake Smart SE 730W
Mice & keyboard:
SteelSeries Rival 100 (SteelSeries QcK Heavy) / E-Element Z77
OS & Browser:
Windows 10 Pro / Edge
Other:
Xiaomi 13 Lite
Ovakav odgovor sam ja nedavno dobio kada sam pitao za radnu garanciju..Ja sam je izvadio iz svog kucista, kupio novu plocu, CPU i memoriju. Sve radi bez problema. Sad kako da dam radne garancije to je pitanje, nije da bas obojica imamo neku pravnu podlogu da necemo "navuci" jedan drugoga. Ne vidim nacin kako bi to uspjeli.