Space
ASUS
- Učlanjen(a)
- 06.10.2011.
- Poruka
- 185
- Rezultat reagovanja
- 11
Moja konfiguracija
Moja priča ukratko počinje ovako, kupio sam iPhone 6 Plus preko MTS-a i još uvek ga nisam dobio. Naime, uzeh prošli petak preko MTS-a na Terazijama 24 pomenuti telefon, i pre podne pri poslovnoj poseti tržnom centru Ušće reših da u radnji koja lepi folije uzmem foliju za pomenuti telefon. Pri postavljanju folije primetila se veoma sitna anomalija na levoj strani metalne obloge telefona, na oko teško vidljiva, a opet jasna pod određenim uglom. Još jednom da sam stavio silikonsku oblogu verovatno je nikad ne bih primetio, stvarno je mala. Spakujem telefon i odem istog momenta do Terazija 24 gde sam kupio telefon.
Momak koji je preuzeo telefon ustanovio je istu stvar i telefon sam ostavio sa opaskom da ću biti kontaktiran putem mail-a u zakonu predviđenih 8 dana. Isti taj dan šef radnje mi je rekao da Telekom pokriva servis, i da ne brinem, šta god to značilo. Da ne ulazim u besmislice šta i kako, reših da se strpim i sačekam da mi se ljudi jave šta dalje. Međutim kako je vreme prolazilo niko se nije javio i pored mojih dva puta zvanja CALL CENTAR da vidim da li nešto znaju.
Kako na oba poziva nisu znali šta da mi kažu posle dvominutne provere svaki put (toliko bi čekao) koju bi u startu naplatili 10 RSD, ne bih dobio odgovor. Oba puta, njihov savet bi bio da odem u poslovnicu gde sam kupio telefon kako bi dobio odgovor, jer ne mogu da mi daju kontakt telefon radnje.
Petak, 8 dana zakonom propisanih je probijeno, ja nisam dobio odgovor putem mail-a na čemu sam niti znam na čemu sam, odlazim posle 17h do njih da vidim šta se dešava. Dobih info od mladog gospodina za pultom da će telefon biti zamenjen novim, gde se pridružio njegov šef nekoliko sekundi potom da mi kaže da ću biti pozvan čim im stigne telefon koji je na putu.
Odem kući, pozovu me da je telefon stigao, sedam u kola odlazim u radnju, i kreće drama. Naime, odvlače me u manji sobičak sa leve strane radnje, da mi objasne kako Apple neće da servisira njihove telefone, kako su oni odbili zahtev za zamenu itd. Na moje da polazim logikom da nisam zadovoljan zatečenim uređajem i da želim da raskinem ugovor, morao sam da napišem molbu i sad opet čekanje.
Generalno kontaktiraću organ za zaštitu potrošača, i isterati stvar do kraja. Na ovome sigurno neće ostati. Ostaje samo onaj gorak ukus u ustima, i sa sigurnošću mogu reći da nikad, ali nikad više neću imati nikakve veze sa MTS-om!
Moj zaključak je sledeći:
Momak koji je preuzeo telefon ustanovio je istu stvar i telefon sam ostavio sa opaskom da ću biti kontaktiran putem mail-a u zakonu predviđenih 8 dana. Isti taj dan šef radnje mi je rekao da Telekom pokriva servis, i da ne brinem, šta god to značilo. Da ne ulazim u besmislice šta i kako, reših da se strpim i sačekam da mi se ljudi jave šta dalje. Međutim kako je vreme prolazilo niko se nije javio i pored mojih dva puta zvanja CALL CENTAR da vidim da li nešto znaju.
Kako na oba poziva nisu znali šta da mi kažu posle dvominutne provere svaki put (toliko bi čekao) koju bi u startu naplatili 10 RSD, ne bih dobio odgovor. Oba puta, njihov savet bi bio da odem u poslovnicu gde sam kupio telefon kako bi dobio odgovor, jer ne mogu da mi daju kontakt telefon radnje.
Petak, 8 dana zakonom propisanih je probijeno, ja nisam dobio odgovor putem mail-a na čemu sam niti znam na čemu sam, odlazim posle 17h do njih da vidim šta se dešava. Dobih info od mladog gospodina za pultom da će telefon biti zamenjen novim, gde se pridružio njegov šef nekoliko sekundi potom da mi kaže da ću biti pozvan čim im stigne telefon koji je na putu.
Odem kući, pozovu me da je telefon stigao, sedam u kola odlazim u radnju, i kreće drama. Naime, odvlače me u manji sobičak sa leve strane radnje, da mi objasne kako Apple neće da servisira njihove telefone, kako su oni odbili zahtev za zamenu itd. Na moje da polazim logikom da nisam zadovoljan zatečenim uređajem i da želim da raskinem ugovor, morao sam da napišem molbu i sad opet čekanje.
Generalno kontaktiraću organ za zaštitu potrošača, i isterati stvar do kraja. Na ovome sigurno neće ostati. Ostaje samo onaj gorak ukus u ustima, i sa sigurnošću mogu reći da nikad, ali nikad više neću imati nikakve veze sa MTS-om!
Moj zaključak je sledeći:
- MTS nema rešeno pitanje sevisa za iPhone
- Verujem da su na naše tržište ušli treš primerci
- Širom otvorite oči šta kupujete
- U kakvom god da je stanju vaš nov iPhone, MTS će krivicu prebaciti na Vas