ThePocetnik
Moderator
- Učlanjen(a)
- 30.03.2009.
- Poruka
- 5.087
- Rezultat reagovanja
- 25
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
HP Pavilion - 14-ce0008nm
CPU & cooler:
Intel Core i7 5820K feat NiC L32
Motherboard:
ASRock X99 WS
RAM:
4x8GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury
VGA & cooler:
Sapphire Pulse 580 4GB
Display:
Dell 2312HM i AOC G2460PF
HDD:
Seagate 3TB, WD Red 3TB, Samsung F3 1TB, Samsung 850 EVO 500GB, HP EX900 512GB, Intel M.2 SSD 6000p
Sound:
Asus Xonar U7 feat Logitech X-530 / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HMC631
Case:
Corsair Carbide 500R
PSU:
EVGA SuperNova G3 750W
Optical drives:
LiteOn iHAS124 / ASUS SBW-06D2X-U
Mice & keyboard:
RedDragon Kala i A4Tech V7 Bloody
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows 10 Pro x64
Other:
PS3 Ultra slim 500GB / Shuttle XS35V4
- Admin
- #1
Prvo, msilim da je ovo najprimerenija soba za ovu temu, a ako neko misli drugacije neka je premesti tamo gde misli da vise odgovara.
Ovako u februaru 2012 sam uz paket na 2 godine uzeo i smart telefon sto je rezultovalo automatskim placanjem dodatne 3G usluge mesecno. Pre mesec dana sam potpisao novi aneks ugovora na godinu dana gde nisam uzeo telefon i nisam nista potpisivao za 3G uslugu niti se ona spominje u aneksu ugovora. Ali kada odem na proveru stanja preko sajta, i dalje mi stoji da mi je 3G usluga aktivirama, i nigde mi ne nudi opciju da je iskljucim. Ortak mi je rekao da je pre godinu dana tu uslugu deaktivirao preko *979# menija, ali nigde nisam nasao tu opciju sada.
Kako iskljuciti ovu uslugu, bez potrebe da se ide u MTS poslovnicu isl? Ili pak to mora da se uradi tamo na licu mesta?
Ovako u februaru 2012 sam uz paket na 2 godine uzeo i smart telefon sto je rezultovalo automatskim placanjem dodatne 3G usluge mesecno. Pre mesec dana sam potpisao novi aneks ugovora na godinu dana gde nisam uzeo telefon i nisam nista potpisivao za 3G uslugu niti se ona spominje u aneksu ugovora. Ali kada odem na proveru stanja preko sajta, i dalje mi stoji da mi je 3G usluga aktivirama, i nigde mi ne nudi opciju da je iskljucim. Ortak mi je rekao da je pre godinu dana tu uslugu deaktivirao preko *979# menija, ali nigde nisam nasao tu opciju sada.
Kako iskljuciti ovu uslugu, bez potrebe da se ide u MTS poslovnicu isl? Ili pak to mora da se uradi tamo na licu mesta?