Uni
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 31.08.2018.
- Poruka
- 2.469
- Rezultat reagovanja
- 984
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Lenovo ThinkPad X250 - i5 5300U/8GB/256GB EVO 860/6 Cell
Mice & keyboard:
Bloody V7M & Stock Thinkpad X250 Keyboard
OS & Browser:
Windows 10 + Microsoft Edge | ArcoLinux + i3 + Mozilla Firefox Quantum
Pre svega, ukoliko ste propustili neki u za sada kratkom nizu tutorijala, savetujem da prvo njih protumacite, posto se svi nadovezuju jedan na drugi. Da biste pronasli svaki od ovih, potrebno je da u polje foruma "Pretraga..." unesete "#xna-gwid" bez znakova navoda.
Zadatak
Pošto je cilj ovog posta zadavanje vežbe koju treba obaviti u C#-u, u postovima ovog tipa naći ćete potrebne instrukcije za kreiranje istih. Zadatak ove vežbe jeste kreiranje programa koji će na ekranu ispisivati tekst čije će kretanje biti sleva na desno, a zatim zdesna na levo i ponavljati ovu radnju neograničen broj puta.
Pomoć : Pošto će se dati program izvršavati i suviše brzo, potrebno je koristiti metodu System.Threading.Thread.Sleep(n) gde je n jednako broju milisekundi između izvršavanja komandi.
Rešenje
Rešenje ovog i svih ostalih zadataka, smestiću na Hastebin-u tako da ga lako možete ispratiti. Konkretno ovo je link do rešenja i dokle god je Hejsta, biće i dokumenta
hastebin
Sada pokrenite ovaj kod i pregledajte rezultate, pritiskom dugmeta F5 ili Ctrl+F5, mada je u ovom slučaju nebitno.
Da biste lakše razumeli, evo i objašnjenja zasebnih linija.
U linijama 13 i 15 vrši se deklaracija dve promenljive : n i simbol. N pokazuje broj tačaka za koji želimo pomeriti tekstualni simbol, dok simbol prikazuje karakter koji pomeramo.
Linija 17 određuje veličinu Console prozora pri pokretanju, pri čemu uzima dva argumenta, tačnije širinu i visinu u vidu celobrojnih Int32 vrednosti.
U liniji 19 kompajleru govorimo da će se skup datih naredbi izvršavati neograničen broj puta, koristeći neosporiv uslov, tj. povratnu vrednost true, poput "1 < 2" ili jednostavno "true".
Da bismo kretali naš simbol, mi zapravo dodajemo određen broj razmaka, zato u liniji 22 kreiramo for petlju koja će određivati broj razmaka.
U liniji 24 dodajemo još jednu for petlju, koja proverava da li je potrebno ispisati razmak ili simbol.
Nakon izvršavanja svakog ispisa, da bismo videli date rezultate, u liniji 31 zaustavljamo kompajler 100 milisekundi, tj. 10 deo sekunde.
U narednoj liniji, brišemo sav ispisan tekst kako bi naša aplikacija delovala interaktivno.
Linije od 35 do 46 jesu reprezantacija linija od 22 do 33, osim što se kreiranje razmaka vrši u obrnutom poretku, tj. u opadajućem umesto u rastućem.
Šta dalje?
Ako ste uspeli samostalno da obavite prethodni zadatak, možete sada napisati alat koji će simbolima graditi pravougaonik, tako što će se simbol kredati sleva na desno - odozgo na dole - sleva na desno - odozdo na gore.
Zamenio sam paket za net pa sve to radi sad dosta bolje, ali su morali da prekidaju dok im ne stigne stari ruter, dža-bu pa od sutra kreću aktivno tutorijali
Zadatak
Pošto je cilj ovog posta zadavanje vežbe koju treba obaviti u C#-u, u postovima ovog tipa naći ćete potrebne instrukcije za kreiranje istih. Zadatak ove vežbe jeste kreiranje programa koji će na ekranu ispisivati tekst čije će kretanje biti sleva na desno, a zatim zdesna na levo i ponavljati ovu radnju neograničen broj puta.
Pomoć : Pošto će se dati program izvršavati i suviše brzo, potrebno je koristiti metodu System.Threading.Thread.Sleep(n) gde je n jednako broju milisekundi između izvršavanja komandi.
Rešenje
Rešenje ovog i svih ostalih zadataka, smestiću na Hastebin-u tako da ga lako možete ispratiti. Konkretno ovo je link do rešenja i dokle god je Hejsta, biće i dokumenta
hastebin
Sada pokrenite ovaj kod i pregledajte rezultate, pritiskom dugmeta F5 ili Ctrl+F5, mada je u ovom slučaju nebitno.
Da biste lakše razumeli, evo i objašnjenja zasebnih linija.
U linijama 13 i 15 vrši se deklaracija dve promenljive : n i simbol. N pokazuje broj tačaka za koji želimo pomeriti tekstualni simbol, dok simbol prikazuje karakter koji pomeramo.
Linija 17 određuje veličinu Console prozora pri pokretanju, pri čemu uzima dva argumenta, tačnije širinu i visinu u vidu celobrojnih Int32 vrednosti.
U liniji 19 kompajleru govorimo da će se skup datih naredbi izvršavati neograničen broj puta, koristeći neosporiv uslov, tj. povratnu vrednost true, poput "1 < 2" ili jednostavno "true".
Da bismo kretali naš simbol, mi zapravo dodajemo određen broj razmaka, zato u liniji 22 kreiramo for petlju koja će određivati broj razmaka.
U liniji 24 dodajemo još jednu for petlju, koja proverava da li je potrebno ispisati razmak ili simbol.
Nakon izvršavanja svakog ispisa, da bismo videli date rezultate, u liniji 31 zaustavljamo kompajler 100 milisekundi, tj. 10 deo sekunde.
U narednoj liniji, brišemo sav ispisan tekst kako bi naša aplikacija delovala interaktivno.
Linije od 35 do 46 jesu reprezantacija linija od 22 do 33, osim što se kreiranje razmaka vrši u obrnutom poretku, tj. u opadajućem umesto u rastućem.
Šta dalje?
Ako ste uspeli samostalno da obavite prethodni zadatak, možete sada napisati alat koji će simbolima graditi pravougaonik, tako što će se simbol kredati sleva na desno - odozgo na dole - sleva na desno - odozdo na gore.
Zamenio sam paket za net pa sve to radi sad dosta bolje, ali su morali da prekidaju dok im ne stigne stari ruter, dža-bu pa od sutra kreću aktivno tutorijali