Mr.Dzon
PCAXE Apprentice
- Učlanjen(a)
- 18.01.2015.
- Poruka
- 64
- Rezultat reagovanja
- 56
Moja konfiguracija
Sto znaci da zavisi od raspolozenja, selekcije+kvaliteta samog naslova... 
Ne znam sto mucite sebe ako za tih 20-30ak sati, koje stucate da biste presli tu drugu polovinu open-world igre, ne batalite jednostavno i predjete jedan-dva manja i kvalitetnija naslova?
Ili se vodite logikom "bolje jedno veliko a mlako, nego dva manja i hladna kao tastin pogled"?
Ako je igra kvalitetna onda je duzina i kolicina sadrzaja nebitna - makar moje iskustvo, ali su to uglavnom izuzeci i pritom opet bitno izabrati dobar naslov a ne mediokritet, sto je slucaj sa Ubi naslovima nazalost.
Doduse iz licno generalno imam prezasicenje sa open-world naslovima bas kao i vi (negde na polovini), osim mozda par izuzetaka, zbog cinjenice da igre nacickaju repetativnim sadrzajem/gameplayom.
Za sta krivim Witcher 3, GTA5 i RDR2 -> odlicni naslovi koji su upropastili gaming jer su ostali pokusali da kopiraju ali nisu uspeli da dostignu kvalitet (Ubisoft pre svega) price i "igrivosti".
Primer je Ghost of Tsushima i HZD, gde sam na misice svojevremeno morao da predjem drugu polovinu igre zbog repeticije - iako su svet/setting i prica donekle vukli, grind ih ubija.
Dok bih GTA5, RDR2 i TW3 verovatno mogao opet nekad da obrnem
Zbog toga uopste nemam averziju prema nesto linearnijim naslovima, samo ako su oko 20-30h max za preci, jer su idealni ako sve lepo upakuje, obrnu se za nedelju-dve u kracim sesijama.
BG3 mi stoji na listi za odstrel, ali ne smem da se uhvatim u kostac sa naslovom od 120+ sati, bas zbog potencijalne repeticije i jer kao i svaki RPG zahteva dosta paznje (i godisnji odmor x2) da bi se presao.

Ne znam sto mucite sebe ako za tih 20-30ak sati, koje stucate da biste presli tu drugu polovinu open-world igre, ne batalite jednostavno i predjete jedan-dva manja i kvalitetnija naslova?
Ili se vodite logikom "bolje jedno veliko a mlako, nego dva manja i hladna kao tastin pogled"?

Ako je igra kvalitetna onda je duzina i kolicina sadrzaja nebitna - makar moje iskustvo, ali su to uglavnom izuzeci i pritom opet bitno izabrati dobar naslov a ne mediokritet, sto je slucaj sa Ubi naslovima nazalost.
Doduse iz licno generalno imam prezasicenje sa open-world naslovima bas kao i vi (negde na polovini), osim mozda par izuzetaka, zbog cinjenice da igre nacickaju repetativnim sadrzajem/gameplayom.
Za sta krivim Witcher 3, GTA5 i RDR2 -> odlicni naslovi koji su upropastili gaming jer su ostali pokusali da kopiraju ali nisu uspeli da dostignu kvalitet (Ubisoft pre svega) price i "igrivosti".
Primer je Ghost of Tsushima i HZD, gde sam na misice svojevremeno morao da predjem drugu polovinu igre zbog repeticije - iako su svet/setting i prica donekle vukli, grind ih ubija.
Dok bih GTA5, RDR2 i TW3 verovatno mogao opet nekad da obrnem
Zbog toga uopste nemam averziju prema nesto linearnijim naslovima, samo ako su oko 20-30h max za preci, jer su idealni ako sve lepo upakuje, obrnu se za nedelju-dve u kracim sesijama.
BG3 mi stoji na listi za odstrel, ali ne smem da se uhvatim u kostac sa naslovom od 120+ sati, bas zbog potencijalne repeticije i jer kao i svaki RPG zahteva dosta paznje (i godisnji odmor x2) da bi se presao.