mipko
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 07.05.2009.
- Poruka
- 1.309
- Rezultat reagovanja
- 0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
I7 920 D0 @ 3.6GHz
Motherboard:
EVGA E760
RAM:
6x2GB Mushkin Redline 6-7-6-18-1
VGA & cooler:
2 x EVGA GTX 580, EVGA GTX 285 Classified
Display:
Lenovo L220X
HDD:
2XSSD 128GB Kingoston V+ 2nd gen RAID 0
Sound:
Asus Xonar Essence STX
Case:
Lian Li 2120b
PSU:
Antec HCP 1200
Optical drives:
LG
Mice & keyboard:
Logitech Illuminated
OS & Browser:
Windows 2008R2
Other:
Akitio Taurus Mini LCM – Portable Dual Bay RAID Enclosure
Pozdrav,
Kao i u svakoj basni koju pisem sledi vam jedan emotivni-tugaljivi uvod:
Zivimo u zemlji u koja je po mnogo cemu specificna. Ograniceno trziste, konfuzna pravila, nejasni zakoni, roba sumnjivog porekla i kvaliteta... A entuzijazam nalaze da se nabavlja nova oprema. Sta raditi ako posle mnogo muka oprema koju ste nabavili ne radi kako je deklarisano, ne radi uopste ili se desi nesto neplanirano ? Svi pricamo o RMA, razmecemo se nekim brojevima, deklaracijama, a ako zelimo da budemo iskreni - zaziremo od nosenja robe nazad u prodavnicu. Razloga za nelagodu ima mnogo i svi do reda su opravdani. I onda i dalje pricamo o RMA, koliko koji proizvodjac daje garancije, koji su uslovi... i na zalost cesto, precesto kada se desi problem samo se sekiramo nemocni da ucinimo nesto konkretno.
Da ne mora sve da bude tako pokazuje primer mojih problema sa Napajanjem Corsair AX 1200. Dva napajanja, dva identicna problema i jedan RMA proces ili mozda dva RMA procesa?!
Corsair ima svoj portal za support na adresi
http://forum.corsair.com/v3/index.php
Tu se nalazi jasno klasifikovan forum gde mozete postaviti pitanje u vezi svog problema. Kao i na svakom forumu tako i na Corsairovom forumu - odgovor daje cela zajednica pod budnim okom moderatora i zvanicnih zaposlenika tehnicke podrske. Konkretno na tom forumu handleovanje i posredovanje izmedju korisnika radi RAM_GUY. Nije mi poznato da li je to jedan covek ili nekoliko zaposlenih koji stoje iza tog nicka. Sve u svemu vas support problem nece ostati neprimecen na forumu.
Otvaranje RMA zahteva, odnosno sam RMA proces se zapocinje na ovoj adresi:
http://www.corsair.com/support/technicalsupport/
Budite tehnikci opsirni u opisu problema. Navedite sve podatke ser#, LOT#. Navedite jasno podatke o sebi - adresa, br tel. Dobice te vrlo brzo odgovor da li vam je RMA odobren ili ne.
Zatim sledi najbitniji deo celog RMA procesa: naoruzajte se strpljenjem
RMA Support mora da vam otvori RMA#. Naime odobrenje RMA ne znaci automatski RMA#. Corsair vam naknadno salje RMA# sa shipping instrukcijama. Tu dolazi do prvog problema. Taj proces traje neprihvatljivo dugo. U Slucaju mog prvog RMA trajao je 11 dana. U slucaju drugog RMA trajao je 5 dana. No u drugom RMA pokusaju sam dobio pristup mom CASE# na odlicno pregledan portal. Tu sam imao pristup svim porukama izmenjenim izmedju mene i Corsair Support slozene u hronoloskom redosledu.
Znaci da ponovim budite, strpljivi i uporni, kontaktirajte support na uljudan nacin sve dok ne dobijete RMA# i shipping instrukcije.
Kod instrukcija za slanje moze se desiti scenario da Corsair placa slanje UPS-om u oba smera. To se desava kada ste vec imali jedan RMA za taj proizvod. Ukoliko je prvi RMA, sami snosite troskove slanja Corsairu.
Moj vam je savet da angazujete UPS. UPS ima predstavnistvo u Srbiji i vrlo su strucni i efikasni. Ako imate sve papire od uredjaja (fiskalni racun srpske firme ili racun i formulare o dokazu carinjenja) onda mozete raditi privremeni izvoz, to za vas radi UPS sa svojim spediterom. Ukoliko nemate papire, kao sto je bio moj slucaj, onda se radi samo jednostavno slanje.
UPS isporucuje robu sledeceg dana i vi ste o tome obavesteni odmah.
Corsair odradjuje RMA proces VRLO VRLO brzo u roku od 24h u mom slucaju. UPS vraca posiljku u roku od jednog dana i tada nastupa mali zastoj. U mom slucaju zastoj je bio 2-3 dana zbog carinjenja. Odnosno zbog greske u podacima o primaocu koji su pogresno popunjeni od strane Corsaira. No, to je moj izolovani slucaj i necemo se baktati time, osim sto cu POHVALITI UPS ZA DETEKTIVSKI POSAO DA ME NADJU Zaista, adresa primaoca je glasila
CORSAIR DIRECT
3, 26000
Serbia
RS
Mirko Cetkovic
A to sve je bilo rastrkano po papiru. UPS je uspeo da nadje moj kucni broj tel i nakon 2 dana propustenih poziva uspeli smo da stupimo u kontakt.
Ok, sledi uvoz robe, posto nisam imao papire i nije uradjen privremeni izvoz moralo je da se radi carinjenje. UPS ima svog speditera koji radi uvoz i carinjenje za vas, free of charge. Posaljete kopiju licne karte i izjavu o vrednosti robe. Ja sam naglasio da AX 1200 vredi 70USD. Prica okoncana 24h nakon sto sam poslao sve spediteru.
UPS me je pozvao i pitao na koju adresu da isporuci robu. Nakon par sati napajanje je kod mene. Novo, mint, neotpakovano.
Znaci, nije mit. RMA postoji u slucaju corsaira, samo morate biti uporni i strpljivi. U mom slucaju sve je pocelo 18. Septembra. Posle 43 dana napajanje je zamenjeno.
Zahvaljujem se izvandrednom UPS odeljenju Beograd, Ronald de Groot, RAM_GUY i svima koji su se baktali sa svim peripetijama u vezi RMA procesa.
Eto toliko od mene
M.
Kao i u svakoj basni koju pisem sledi vam jedan emotivni-tugaljivi uvod:
Zivimo u zemlji u koja je po mnogo cemu specificna. Ograniceno trziste, konfuzna pravila, nejasni zakoni, roba sumnjivog porekla i kvaliteta... A entuzijazam nalaze da se nabavlja nova oprema. Sta raditi ako posle mnogo muka oprema koju ste nabavili ne radi kako je deklarisano, ne radi uopste ili se desi nesto neplanirano ? Svi pricamo o RMA, razmecemo se nekim brojevima, deklaracijama, a ako zelimo da budemo iskreni - zaziremo od nosenja robe nazad u prodavnicu. Razloga za nelagodu ima mnogo i svi do reda su opravdani. I onda i dalje pricamo o RMA, koliko koji proizvodjac daje garancije, koji su uslovi... i na zalost cesto, precesto kada se desi problem samo se sekiramo nemocni da ucinimo nesto konkretno.
Da ne mora sve da bude tako pokazuje primer mojih problema sa Napajanjem Corsair AX 1200. Dva napajanja, dva identicna problema i jedan RMA proces ili mozda dva RMA procesa?!
Corsair ima svoj portal za support na adresi
http://forum.corsair.com/v3/index.php
Tu se nalazi jasno klasifikovan forum gde mozete postaviti pitanje u vezi svog problema. Kao i na svakom forumu tako i na Corsairovom forumu - odgovor daje cela zajednica pod budnim okom moderatora i zvanicnih zaposlenika tehnicke podrske. Konkretno na tom forumu handleovanje i posredovanje izmedju korisnika radi RAM_GUY. Nije mi poznato da li je to jedan covek ili nekoliko zaposlenih koji stoje iza tog nicka. Sve u svemu vas support problem nece ostati neprimecen na forumu.
Otvaranje RMA zahteva, odnosno sam RMA proces se zapocinje na ovoj adresi:
http://www.corsair.com/support/technicalsupport/
Budite tehnikci opsirni u opisu problema. Navedite sve podatke ser#, LOT#. Navedite jasno podatke o sebi - adresa, br tel. Dobice te vrlo brzo odgovor da li vam je RMA odobren ili ne.
Zatim sledi najbitniji deo celog RMA procesa: naoruzajte se strpljenjem
RMA Support mora da vam otvori RMA#. Naime odobrenje RMA ne znaci automatski RMA#. Corsair vam naknadno salje RMA# sa shipping instrukcijama. Tu dolazi do prvog problema. Taj proces traje neprihvatljivo dugo. U Slucaju mog prvog RMA trajao je 11 dana. U slucaju drugog RMA trajao je 5 dana. No u drugom RMA pokusaju sam dobio pristup mom CASE# na odlicno pregledan portal. Tu sam imao pristup svim porukama izmenjenim izmedju mene i Corsair Support slozene u hronoloskom redosledu.
Znaci da ponovim budite, strpljivi i uporni, kontaktirajte support na uljudan nacin sve dok ne dobijete RMA# i shipping instrukcije.
Kod instrukcija za slanje moze se desiti scenario da Corsair placa slanje UPS-om u oba smera. To se desava kada ste vec imali jedan RMA za taj proizvod. Ukoliko je prvi RMA, sami snosite troskove slanja Corsairu.
Moj vam je savet da angazujete UPS. UPS ima predstavnistvo u Srbiji i vrlo su strucni i efikasni. Ako imate sve papire od uredjaja (fiskalni racun srpske firme ili racun i formulare o dokazu carinjenja) onda mozete raditi privremeni izvoz, to za vas radi UPS sa svojim spediterom. Ukoliko nemate papire, kao sto je bio moj slucaj, onda se radi samo jednostavno slanje.
UPS isporucuje robu sledeceg dana i vi ste o tome obavesteni odmah.
Corsair odradjuje RMA proces VRLO VRLO brzo u roku od 24h u mom slucaju. UPS vraca posiljku u roku od jednog dana i tada nastupa mali zastoj. U mom slucaju zastoj je bio 2-3 dana zbog carinjenja. Odnosno zbog greske u podacima o primaocu koji su pogresno popunjeni od strane Corsaira. No, to je moj izolovani slucaj i necemo se baktati time, osim sto cu POHVALITI UPS ZA DETEKTIVSKI POSAO DA ME NADJU Zaista, adresa primaoca je glasila
CORSAIR DIRECT
3, 26000
Serbia
RS
Mirko Cetkovic
A to sve je bilo rastrkano po papiru. UPS je uspeo da nadje moj kucni broj tel i nakon 2 dana propustenih poziva uspeli smo da stupimo u kontakt.
Ok, sledi uvoz robe, posto nisam imao papire i nije uradjen privremeni izvoz moralo je da se radi carinjenje. UPS ima svog speditera koji radi uvoz i carinjenje za vas, free of charge. Posaljete kopiju licne karte i izjavu o vrednosti robe. Ja sam naglasio da AX 1200 vredi 70USD. Prica okoncana 24h nakon sto sam poslao sve spediteru.
UPS me je pozvao i pitao na koju adresu da isporuci robu. Nakon par sati napajanje je kod mene. Novo, mint, neotpakovano.
Znaci, nije mit. RMA postoji u slucaju corsaira, samo morate biti uporni i strpljivi. U mom slucaju sve je pocelo 18. Septembra. Posle 43 dana napajanje je zamenjeno.
Zahvaljujem se izvandrednom UPS odeljenju Beograd, Ronald de Groot, RAM_GUY i svima koji su se baktali sa svim peripetijama u vezi RMA procesa.
Eto toliko od mene
M.