• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Neispravan Galaxy A7?

daccha

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
01.06.2019.
Poruka
15
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Pozdrav svim sekirašima!

Oko 20. februara ove godine sam sklopio ugovor sa Vipom gde sam uzeo Samsung Galaxy A7 (2018) i paket Intarifa (nije ni bitno ovo za paket).
Sada imam jedan problem. Pri korišćenju telefona može se vidno primetiti da on secka i baguje pri nekim animacijama. Najbolji primer: otključavanje. Postavio sam PIN i sada sa onog lock screena svajp-apujem i izađe mi onaj kao num pad, međutim ta animacija gde taj num pad izlazi baš baguje, bukvalno jedan deo animacije ide fluidno pa kao da dobije frame drop, pa opet fluidno i opet taj frame drop. Nije to samo slučaj sa otključavanjem nego i dok otvaram aplikacije i ovako uopšte pri korišćenju se vidi. Trenutno imam Android 9.0 i One UI, ali i na 8.0 je ista situacija bila, dok npr. kod nekih drugova koji imaju i Galaxy J modele ili A5 i A7 iz 2017, a imaju 9.0 sve normalno radi. Zanima me da li se to može nekako popraviti i ako ne, da li je moguće sada posle 3 meseca izvršiti neku zamenu uređaja ili eventualno popravku bez nekih ekstremnih penala i slično.

btw. vraćao sam ga i na fabrička ali opet se ništa ne menja. isto da imam neki bolji telefon pored ovog, snimio bih vam kako to sve izgleda, ali pošto nemam ne mogu.
 

Bit s

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.09.2017.
Poruka
925
Rezultat reagovanja
430
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen™ 7 3700X +NH U12S chromax.black - Noctua
Motherboard:
ROG STRIX B550-F GAMING
RAM:
G.skill DDR4 2x8GB 3200MHz Trident Z
VGA & cooler:
ROG-STRIX-RX5700-O8G-GAMING
Display:
Asus VZ279
HDD:
SAMSUNG EVO 860 (SSD) , Toshiba 1TB (HDD)
Case:
NZXT H500i
PSU:
ASUS ROG-STRIX-750G
Mice & keyboard:
Logitech MK235
OS & Browser:
Windows 10 Pro x64, Google Chrome
Reklamiraj telefon,budi uporan...preti im tužbom,jel drugačije ne vredi.Moj burazer je imao sličan problem sa Sony telefonom,ali on je uzeo u radnji u Ušću za keš.Telefon bagovao,oni ga kao poprave ono opet isto na kraju ga i oštete,on poludi više i kaže ako mi ne date drugi novi tel tužiću vas (tel star 4 meseca bio) i kada im zapretiš tužbom da vidiš kako cvikaju....jbg u takvoj zemlji živimo da moraš da pretiš tužbom da bi nešto uradili.
 

zemun

PCAXE Member
Učlanjen(a)
07.02.2012.
Poruka
373
Rezultat reagovanja
246
Moja konfiguracija
@daccha
Ovako ces da uradis, posto je telefon kupljen legalnim putem i imas garanciju ako si iz BG-a ili Novog Sada odneces telefon direktno u Promobi koji je glavni ovlasceni servis za Samsung telefone u Srbiji, DA iako je kupljen Samsung kod bilo kog operatera ili velikoj legalnoj radnji Samsung telefon se nosi Samo i ISKLJUCIVO u Promobi servis, ako budes reklamirao u VIP oni ce ga poslati u Begram u najgori servis u Srbiji, da bogda se zapalili i posle mozes samo da se popisas na telefon, kao sto su meni s***ali tel. pa je Promobi odradio kako se svuda u svetu radi.
Ako mozes odnesi licno u Promobi sa fiskalnim racunom ili onim papirom iz VIPa na njemu je upisan IMEI telefona i objasni im sta te muci, upisace novi softver sigurno, pre preuzimanja proverices da li je sve ok, ako ostane isti problem na reklamaciji ces zahtevati novi telefon a ne popravku jer nije proslo 6 meseci, pre 6 meseci nijedan servis ne sme da vrsi popravku bez vaseg pristanka.
Ako nisi iz BG ili NS nazvaces Promobi i oni ce poslati kurirsku sluzbu da preuzmu telefon,
Samsung telefone Promobi radi istog momenta po prijemu tako da odete prosetate i tel bude u narednih sat, dva gotov u zavisnosti od kvara.
Ovo je moje i visegodisnje iskustvo mojih prijatelja, poznanika, rodbine sa njima.


Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 

daccha

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
01.06.2019.
Poruka
15
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
@daccha
Ovako ces da uradis, posto je telefon kupljen legalnim putem i imas garanciju ako si iz BG-a ili Novog Sada odneces telefon direktno u Promobi koji je glavni ovlasceni servis za Samsung telefone u Srbiji, DA iako je kupljen Samsung kod bilo kog operatera ili velikoj legalnoj radnji Samsung telefon se nosi Samo i ISKLJUCIVO u Promobi servis, ako budes reklamirao u VIP oni ce ga poslati u Begram u najgori servis u Srbiji, da bogda se zapalili i posle mozes samo da se popisas na telefon, kao sto su meni s***ali tel. pa je Promobi odradio kako se svuda u svetu radi.
Ako mozes odnesi licno u Promobi sa fiskalnim racunom ili onim papirom iz VIPa na njemu je upisan IMEI telefona i objasni im sta te muci, upisace novi softver sigurno, pre preuzimanja proverices da li je sve ok, ako ostane isti problem na reklamaciji ces zahtevati novi telefon a ne popravku jer nije proslo 6 meseci, pre 6 meseci nijedan servis ne sme da vrsi popravku bez vaseg pristanka.
Ako nisi iz BG ili NS nazvaces Promobi i oni ce poslati kurirsku sluzbu da preuzmu telefon,
Samsung telefone Promobi radi istog momenta po prijemu tako da odete prosetate i tel bude u narednih sat, dva gotov u zavisnosti od kvara.
Ovo je moje i visegodisnje iskustvo mojih prijatelja, poznanika, rodbine sa njima.


Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
A ako ukoliko nemam garanciju? Meni bar nista nisu spominjali oko toga kad sam preuzimao telefon, doduse, imam one silne papire o ugovoru i to.
 

zemun

PCAXE Member
Učlanjen(a)
07.02.2012.
Poruka
373
Rezultat reagovanja
246
Moja konfiguracija
Dobio si fiskalni racun, popunjen VIP-ov papir. Odnesi bilo sta, imas fiskalni racun odnesi njega, oni ce ukucati IMEI i videce gde je telefon kupljen i koliko je jos u garanciji, ne sekiraj se ti nista oko toga, odnesi tel i fiskalni. Ti mozes da reklamiras i sa fiskalnim racunom bilo koji proizvod kome garancija nije duza od 2 god.
A i svakako imaju tvoj IMEI u bazi podataka tako da odmah vide gde je kupljen telefon i koliko jos ima garanciju.
Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Vrh