Dobro vece svima.
Da li je mozda neko upucen u vezi sa e-arhiviranjem, konkretno za javna preduzeca?
Kako i sta, potrebno je da stavljamo vremenske zigove iz Poste na ta skrenirana dokumenta i da ih negde cuvamo.
Da li znate nesto o ovome, vidim da je bas haos po firmama i ne mogu da pohvatam konce, pa ako je neko voljan da mi objasni kako sve to funkcionise.
Da li mozemo da koristimo besplatan softver gde cemo cuvati ta skenirana dokumenta, kako stavljati zigove na dokumenta?
Zbog privatnosti ne bih da govorim iz kog sam javnog preduzeca, stavise nisam ni zaposlen kod njih vec radim kao support za racunare van preduzeca.
Hvala svima na pomoci!
Da li je mozda neko upucen u vezi sa e-arhiviranjem, konkretno za javna preduzeca?
Kako i sta, potrebno je da stavljamo vremenske zigove iz Poste na ta skrenirana dokumenta i da ih negde cuvamo.
Da li znate nesto o ovome, vidim da je bas haos po firmama i ne mogu da pohvatam konce, pa ako je neko voljan da mi objasni kako sve to funkcionise.
Da li mozemo da koristimo besplatan softver gde cemo cuvati ta skenirana dokumenta, kako stavljati zigove na dokumenta?
Zbog privatnosti ne bih da govorim iz kog sam javnog preduzeca, stavise nisam ni zaposlen kod njih vec radim kao support za racunare van preduzeca.
Hvala svima na pomoci!