stolex
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 02.04.2009.
- Poruka
- 422
- Rezultat reagovanja
- 1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
INTEL Core 2 Duo E6550 2.33GHz 4MB
Motherboard:
ASUS P5K
RAM:
KINGSTON 4 x 1GB 800MHz DDR2
VGA & cooler:
ASUS Extreme N8600GT SILENT/HTDP/512MB DDR3
Display:
ASUS MW221U
HDD:
WD 250GB WD2500AAKS SATA II
Sound:
Asus Xonar DX / Altec ATP3 / Genius SF-HF 5.1 5000 & Sennheiser HD 201
Case:
CHIEFTEC BG-01B-B-SL 350W
Optical drives:
ASUS DRW-1814BLT
Mice & keyboard:
Logitech G11 / Razer Imperator + podloga QCK
Internet:
ADSL
OS & Browser:
Windows 7 Ultimate 64 bit
Imam problema sa Dropbox aplikacijom za win, ne mogu nikako da se povezem sa mojim ili bilo cijim acc. Pokusao sam i da ga reinstaliram i nista. Pokrenem ga izbaci mi "no internet connection". To mi se desava na laptopu. Inace na mobilnom i na kucnom racunaru sve normalno sljaka. A kad odem preko laptopa direktno na njihov site mogu se normalno ulogujem i koristim ga.
Do cega moze biti i kako da resim ovaj problem sa Dropbox aplikacijom? Do skoro je sve normalno radilo i nisam imao nikakvih problema...
Do cega moze biti i kako da resim ovaj problem sa Dropbox aplikacijom? Do skoro je sve normalno radilo i nisam imao nikakvih problema...