Grodos
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 31.07.2010.
- Poruka
- 3.197
- Rezultat reagovanja
- 436
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
SoulReaper
CPU & cooler:
Ryzen 5900X + Arctic Freezer 50
Motherboard:
ASUS TUF X570
RAM:
128GB Kingston Beast
VGA & cooler:
RTX 3080 Ti
Display:
LG 32GP850
HDD:
XPG SX8200 Pro 2TB
Case:
MS Titan 2 PRO
PSU:
Corsair HX1200
Mice & keyboard:
Cougar 700K & Logitech G502SE
OS & Browser:
Win 10 64bit
Neko igra? Mišljenja?
Ja igram već par dana i pored toga da je beta igra je generalno ok što se tiče tehničke strane. Potrebna je jača mašina. Ova iz potpisa tjera sve na maks ali npr. na laptopu sa I7, 8GB i GTX 960M igra je neigriva pa imajte u obziru. Mapa je ogromna pa je čak i 150 igrača jako malo, odnosno ima i više nego dovoljno ako se spamuje ista lokacija što svi skoro i rade ali ako se koristi normalana taktika vjerovatno ćete provesti 30min bez da ikoga i vidite. Drugim riječima zaboravite na taktiku. Postoji nekoliko problema od kojih mi je jedan deal breaker i kada napustim biće zbog toga ali da krenem redom.
Pored taktike, po meni je mana što u timu trenutno može da bude samo 3 igrača. Postoje samo 2 moda od kojih su oba beskorisna. BR imate opciju za samo jedan potencijalan respawn i onda ostatak igre provedete kao spektator. BM je krljanje bez potrebe igranja za cilj. Previše vremena se gubi na slijetanje a između smrti i ponovnog slijetanja vas čeka 20 sek pa kada sletite nekome na zicer opet vas čeka 20+10 sekundi. Imao sam partija gdje sam više proveo u slijetanju nego u igranju. Hit box-ovi su užasni ili sam ja zaboravio kako se igra snajperom. U jednom trenutku pogađam headshot u trku, u drugom ne mogu da pogodim glinenog goluba! Plus što hs nije u stvari hs, bar ja kada gađam ali da eto da kažemo da je do mene. Nišaniš liku u glavu na 50m a igra ubroji body shot. Ima previše šiptara. Na kraju moj najveći problem sa igrom a istovremeno i jedini subjektivan problem je način započinjanja borbe. U svakom trenutku ti neki debil može sletiti iza leđa i odraditi te bez obzira koliko se ti trudio da počistiš lokaciju! Tamam misliš da si završio i neko te klepi s leđa. Mislim da preko ovog neću moći da pređem. Ne znam zašto je bio problem napraviti Battlefield sistem baza gdje se zna odakle neprijatelj dolazi i gdje ti trebaš da ideš ali eto, neko je mislio da je ovo igrivo. Ovde tačno je.be lud zbunjenog!
Ja igram već par dana i pored toga da je beta igra je generalno ok što se tiče tehničke strane. Potrebna je jača mašina. Ova iz potpisa tjera sve na maks ali npr. na laptopu sa I7, 8GB i GTX 960M igra je neigriva pa imajte u obziru. Mapa je ogromna pa je čak i 150 igrača jako malo, odnosno ima i više nego dovoljno ako se spamuje ista lokacija što svi skoro i rade ali ako se koristi normalana taktika vjerovatno ćete provesti 30min bez da ikoga i vidite. Drugim riječima zaboravite na taktiku. Postoji nekoliko problema od kojih mi je jedan deal breaker i kada napustim biće zbog toga ali da krenem redom.
Pored taktike, po meni je mana što u timu trenutno može da bude samo 3 igrača. Postoje samo 2 moda od kojih su oba beskorisna. BR imate opciju za samo jedan potencijalan respawn i onda ostatak igre provedete kao spektator. BM je krljanje bez potrebe igranja za cilj. Previše vremena se gubi na slijetanje a između smrti i ponovnog slijetanja vas čeka 20 sek pa kada sletite nekome na zicer opet vas čeka 20+10 sekundi. Imao sam partija gdje sam više proveo u slijetanju nego u igranju. Hit box-ovi su užasni ili sam ja zaboravio kako se igra snajperom. U jednom trenutku pogađam headshot u trku, u drugom ne mogu da pogodim glinenog goluba! Plus što hs nije u stvari hs, bar ja kada gađam ali da eto da kažemo da je do mene. Nišaniš liku u glavu na 50m a igra ubroji body shot. Ima previše šiptara. Na kraju moj najveći problem sa igrom a istovremeno i jedini subjektivan problem je način započinjanja borbe. U svakom trenutku ti neki debil može sletiti iza leđa i odraditi te bez obzira koliko se ti trudio da počistiš lokaciju! Tamam misliš da si završio i neko te klepi s leđa. Mislim da preko ovog neću moći da pređem. Ne znam zašto je bio problem napraviti Battlefield sistem baza gdje se zna odakle neprijatelj dolazi i gdje ti trebaš da ideš ali eto, neko je mislio da je ovo igrivo. Ovde tačno je.be lud zbunjenog!