• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Canon 400D

FantomX

GPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.850
Rezultat reagovanja
4
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
iMac 24"
Other:
¿ʞɔnɟ əɥʇ ʇɐɥʍ
lm, danas mi je stigao Canon 400D, imam i standardni kit objektiv 18-55 (ne IS), pa me interesuje sledeca stvar:

- znam da za 100e mogu da uzmem 18-55IS koji bi mi realno zavrsavao dosta posla (primedba ako treba da ga preskocim dobrodosla)

- za pocetak bih izdvojio do nekih 150e za neki objektiv, ali posto sam poprilican laik, ne znam na sta bih trebao da obratim paznju prilikom kupovine objektiva

Dakle, voleo bih da me posavetujete sta za te novce (150e) mogu da kupim polovno i da mi bude na neki nacin all around objektiv, dakle svakodnevna upotreba, razni uslovi, itd...

Amaterski se bavim fotografijom, te me trenutno ne interesuju objektivi od 200e+, dok ne savladam malo osnovne tehnike dslr aparata, bicu zadovoljan i nekom spravicom do cifre koju sam naveo...

Svaki predlog dobrodosao, kao i malo objasnjenje ako predlozite neki objektiv zasto bas taj, itd...

Hvala unapred!

:wave:
 

Lukija

PCAXE Eminent Guru
Učlanjen(a)
13.04.2009.
Poruka
2.564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija